Stijl
Het nieuwe sieraden merk À la is geboren uit de handen van Andrea van Well en Laura Hoppe. Beide fanatieke wereldreizigers en verzamelaars die hun voorliefde voor mooie sieraden uit verre landen graag met een groter publiek wilden delen.
Het nieuwe sieraden merk À la is geboren uit de handen van Andrea van Well en Laura Hoppe. Beide fanatieke wereldreizigers en verzamelaars die hun voorliefde voor mooie sieraden uit verre landen graag met een groter publiek wilden delen.
We hebben weer een leuk tassen merk gespot voor de dames onder ons, en het is er één van Nederlandse bodem! Daphny Raes maakt naast functionele tassen ook mooie portemonnees en clutches, allemaal vervaardigd in een Amsterdams atelier.
De zomervakantie komt er weer aan, en veel mensen gaan op een welverdiende vakantie en vertrekken naar verre en warme bestemmingen. Maar wat trek je eigenlijk aan als je met het vliegtuig reist, en wat neem je mee?
Het festival seizoen is weer volop op gang en ook dit jaar zijn er weer leuke modetrends gespot op grote festivals zoals Coachella. Dit seizoen zijn vooral opvallende prints en kleuren erg trendy.
Het wordt langzaam weer zomer en dus ook tijd voor een nieuw en hip kapsel! Dit seizoen is een kort kapsel dé trend. Heb je wat meer inspiratie nodig? Hier vind je de vijf leukste haartrends van deze zomer.
Deze zomer zijn denim items super trendy – voor vrouwen én voor mannen! Met een leuke jeans kan het nooit misgaan, dus zorg dat je een paar leuke jeans kleren in je kledingkast hebt zitten.
Een van de grootste Kickstart successen was de Pebble. Deze smartwatch werd in 2013 geïntroduceerd. Nu is er de Pebble Steel, met dezelfde techniek maar met een mooier uiterlijk. De grote vraag is: heb je er ook wat aan?
Wanneer ik afgelopen week over het web scroll om mezelf te voorzien van de laatste modetrends, valt het me op hoe vaak ik word overspoeld met berichten over de platte mannelijke sandaal in combinatie met geiten wollen sokken.
Laat fashion geen vuilnis worden. H&M toont het initiatief voor een duurzamere toekomst. Met hun campagne H&M Concious beloont H&M haar klanten door ze hun oude kleding in te ruilen voor een kortingsbon.
We zien er menig vrouw mee paraderen over straat, en het staat op het verlanglijstje van een hoop vrouwen in Nederland omdat deze It-bag onze outfit compleet maakt: de Michael Kors Shopper Bag.
Hoe kan een gevoel van betrokkenheid met Europa worden aangewakkerd? Hebben we daarbij nog iets aan Kants ideeën? Kunnen filosofen en burgers elkaar vinden in hun dromen en angsten over Europa? Praat mee op dinsdag 6 mei!
De zomer is in zicht en allemaal dromen we van een complete zomergarderobe met nieuwe collecties. Helaas staat onze portemonnee het niet voortdurend toe om dit te kopen.