Parfum is zoooo 2011!

9 december 2012, 11:06 | Jeroen

Na ongeveer tien lange geurige jaren van parfums die aaneensluitend door bekendheden werden uitgebracht gaan een aantal sterren nu een stapje verder in de beauty artikelen van de dames.

Zo is er de leukste en nieuwste van Kate Perry met haar Color Pop Eyelashes, dat wil zeggen nep wimpers met leuke kleurtjes. Dat Kate dol is op kleur mag duidelijk zijn, vandaar dat de fabrikant van de wimpers, Eylure, ook een versie van het product heeft gemaakt met alle vier verkrijgbare kleuren in één pakje, genaamd de Scuse me ma’am, it’s Ka-Zaam! Alle kleuren hebben een andere pop-art achtige naam en uitstraling, zo heet de paarse versie van de wimpers Oh Wow, KaPow!

Kate Perry over haar Eyelashes: A Pop Art theme is my next natural progression from my Cotton Candy World. I’m excited to apply these pops of blue, purple and peacock green to my new lash range. These are not just a futuristic fashion favorites; each one can really help bring out the color of your eyes! They’re the new wave to bat your lashes.

En dan hebben we de meestal een beetje raar ogende ster Nicki Minaj van onder andere de kleine hit Pound the Alarm. Blijkbaar heeft ze de behoefte om haar cartoonachtige intens geblondeerde lollypop stijl over te dragen want ze heeft onlangs met MAC Cosmetics een lipstick voor de lijn Viva Glam Lipstick gelanceerd. Ze gaat helemaal voor de kleuren lavendel en lichtroze, misschien heb ik iets gemist maar dat kan al een tijdje niet meer toch? En heel mooi staat het nooit die lichte kleuren op je lippen, maar ik vermoed dat Haagse Barbie wel voor in de rij staat om de lipstick te scoren.

Zelfs de kinderen van sterren doen mee. Zoals de dertienjarige Lourdes, dochter van Madonna. Zij bracht onlangs een volledige beauty lijn uit, toepasselijk genaamd Material Girl. In de collectie vind je kleurrijke nagellak, oogschaduw en lipgloss en je kunt zelfs ruiken als een echte Material Girl door de bodyspray te gebruiken. Al is de doelgroep van de beautylijn tieners, de kleuren zijn behoorlijk ordinair en een beetje simpel, maar het is dan ook voor een Material Girl. Rara wie zal daar een goede invloed op hebben gehad? Overigens produceert mevrouw Lourdes niet alleen beautyproducten, ze is ook al een tijdje designer en heeft haar eigen kledinglijn….

Leuke tegenhanger in de parfum categorie is dan toch wel die van de Pizza Hut. Wat begon als een stelling op de Canadese Facebookpagina van de fastfoodketen, namelijk: Do you love the smell of a box of Pizza Hut pizza being opened? We thought so. If that smell was a perfume, what would it be called? De post bleek zo populair dat Pizza Hut besloot dat ze hun fans moest bedanken met het daadwerkelijk maken en uitloven van de parfum. Van de 110 flesjes zijn er 100 naar gelukkige fans gegaan. Toen ze de Canadese marketing directrisse Beverly D’Cruz vroegen om de geur te omschrijven zei ze; We discovered it was hard to match the smell of freshly baked bread, but it smells somewhat close…. Hoewel ik geen fanatieke pizza fanaat ben merk ik dat mijn nieuwsgierigheid gewekt is naar hoe deze parfum ruikt, maar niet op mijn/een lichaam, liever in de keuken waar pizza thuis hoort.



Share |

Gerelateerde artikelen